Your feedback

DIN TILBAKEMELDING

VI ØNSKER Å HØRE DIN OPPFATNING OM OSS

Vi vet hvor verdifull tilbakemelding er for å utvikle og forbedre vår virksomhet. Derfor ønsker vi din tilbakemelding om tjeneste våre, websidene våre eller helt andre saker. 

Kundetilfredshetsundersøkelse
Siden 2018 har Bureau Veritas undersøkt hva kunder synes om våre tjenester. Tilbakemeldingsundersøkelsen er online på 11 språk.    Alle kunder blir automatisk invitert til å svare på e-post og du får også tilgang til undersøkelsen ved å klikke her. Tilbakemeldingene blir analysert via Net Promoter system (NPS) designet av Bain for å vurdere kvalitet i kundeforhold.


Klager
Bureau Veritas prioriterer å møte alle klager grundig og omgående.  Vi har en spesiell prosess for å håndtere klager og innsynshenvendelser om sertifiseringsbeslutninger.  Les mer om det her.

Klageprosess for sertifisering av treverk og skog

Vi har etablert en egen prosess for håndtering av kundeklager   ved sertifisering av treverk og skog.   Klager kan leveres direkte online på websiden til Bureau Veritas.  Et klageskjema kan også lastes ned på fil eller skrives ut på papir.  Klageprosedyren er tilgjengelig på 39 språk.